2777
2789
عنوان

عروسی ساحلی😍🥲

304 بازدید | 20 پست

چقدر دلم میخوادیه مراسم جمع و جور ساحلی بادوستاومامان باباهامون بگیریم بریم سرخونه زندگیمون رااااحت شیم🥲کنارکسایی که دوسشون داریم جشنی که دوست داریموبگیریم ولی اخه چجوری میشه دهن فک وفامیلو بست😑🤦‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به راحتی  هر کاری دوست داری و صلاحته انجام بده مردم دهنشون همیشه بازه

نمیدونم والاخودمم موندم چیکارکنم

بابام میگه اینکارونکن همه جامیگن فلانی یه دختر داشت واسه همونم مراسم درست نگرفتن و دعوتمون نکردن🤷‍♀️

اگه به خودم بود که حتما همینکارومیکردم

فداتشم عزیزم اره ولی خب فرهنگش اینجاخیلی جانیفتاده هنوز

من عروسی خیلی از بلاگرا رو دیدم اتفاقا شیک بود 

ولی خب باید مختلط باشه 

میتونی ویلا اجاره کنی  از ساحل اختصاصیش استفاده کنی 😍

به امید روزهای بهتر 🕊️🕊️🕊️ 
نمیدونم والاخودمم موندم چیکارکنم بابام میگه اینکارونکن همه جامیگن فلانی یه دختر داشت واسه همونم مرا ...

بقیه هرکاری کنی بازم یچیزی دارن که بگن

منم عروسی نگرفتم و خودمون دوتا رفتیم سفر خارج هرکی هم هرچیزی گفت مامانم اینا گفتن خودشون دوتا تصمیم گرفتن و اینجوری دوس داشتن، به کسی ربطی نداره عزیزم تو زندگیتو چیکار میکنی

بخوای به حرف بقیه زندگی کنی هیچی از روح و روانت باقی نمی مونه

هرکاری که عشقت میکشه و به نظرت درسته انجام بده


به نظر منم ایده ی قشنگی داری و عقلی میکنی اگه اینکارو کنی😍😍 

زندگی که یک بار زیر سوال نرود، ارزش زیستن ندارد...

من یه خانواده سنتی و عتیقه دارم 

همه مراسم ها رو دارن 

هموناول گفتم فقط یه عروسی میخوام عقدکنان و پاتختی و حنابندان و .....همه رو حذف کردم تازه اگه قدرت الانم روداشتم یه مهمونی میگرفتیم با 100 نفر مختلط خیلی هم بهتر بود 

زورم به مادرشوهرم نرسید میگفت اولین پسرمه

 گاه دنیا فقط با یک نفر پر میشود ........................
من عروسی خیلی از بلاگرا رو دیدم اتفاقا شیک بود  ولی خب باید مختلط باشه  میتونی ویلا اجار ...

امیدوارم بشه...

اره دیگه اگه بتونیم اینکاروکنیم همون مختلط میگیریم

بقیه هرکاری کنی بازم یچیزی دارن که بگن منم عروسی نگرفتم و خودمون دوتا رفتیم سفر خارج هرکی هم هرچیزی ...

عه چقدرکارخوبی کردین😍

درست میگین عزیزم حق باشماست

من خودمم باهاتون هم نظرم مامانمم کاری نداره ولی بابام خیلی دهن بینه اون هی داره سعی میکنه منصرفمون کنه🤦‍♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم معدل

miss__royaaa | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792