2777
2789
نه رفتم برای شنبه برام سونو نوشته 

احتمالا سونو واژیناله 

انشالله که همه چی نرماله گلم 💕

واسه منم دعا کن عزیزم 

🥺۸ روز تاخیر دارم بی بی چک روز ۵ تاخیر منفی شد شنبه دیگه میرم دکتر ببینم دلیلش چیه 

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روستان این ازمایش بتا صروریه؟ دوست ندارم انجام بدم مشکلی پیش میاد؟ بعدیه آزمایش هست که نشون میده گروه خونی مادر وبچه چجوریه که اگه لازم شد امپول لگام بزنن اون رو کی باید انجام بدم لطفاراهنماییم کنید

عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار ...

منم انگار حامله بودم نمیدونسم یه سرما خوردگی خیلی بدی گرفتم هنوزم بی نیام کیپه و سرفه میکنم برو دکتر گلم و عناب دود کن 

روستان این ازمایش بتا صروریه؟ دوست ندارم انجام بدم مشکلی پیش میاد؟ بعدیه آزمایش هست که نشون میده گرو ...

آمپول رگام اگه گروه خونی خودت منفی باشه و همسرت مثبت باشه تجویز میشه معمولا میگن بعد از هر زایمان یا سقط زده بشه که برا بچه های بعدی مشکلی پیش نیاد یا میگن اگه خونریزی تو بارداری داشته باشی تجویز میکنن البته چک میکنن ببینن بدنت علیه بچه آنتی بادی. تولید کرده اگر کرده بود یعنی گروه خونی بچه با مادر فرق داره و این آمپول میزنن که سقط نشه اما اگر آنتی بادی تولید نکرده بود یعنی نیازی به آمپول نیست خلاصه وار بگم بعد زایمان و سقط زده میشه در اصل و در صورت خونریزی مادر دیگه آزمایش میگیرن ببینن نیازه تو بارداری زده بشه یا خیر ، و آزمایش بتا بله دیگه میگن بدین که بدونن چند هفته هستی و غیره اگر تو سونو. مشخص بشه نیازی نیست 

منم انگار حامله بودم نمیدونسم یه سرما خوردگی خیلی بدی گرفتم هنوزم بی نیام کیپه و سرفه میکنم برو دکتر ...

شنبه می‌خوام برم متخصص زنان دیره تا اون موقع؟ 

به این فکر کن که خدا با این عظمتش دوست داره 
دیروز رحمم و زیر دلم بشدت درد میکرد بنظرت طبیعیه؟ 

دردا تا زمانی که لکه بینی نداشته باشی طبیعیه عزیزم واسه همین میگم استراحت کن

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز