نخیر ایشون پیش مامایی رفته که اینقدر خودشو بزرگ و با سواد دونسته که سونو هم داخل مطبش داشته
کارش بسیار اشتباه و غیر قانونی بوده
مگر اینکه اسی اشتباه گفته باشه و واقعا پیش متخصص زنان رفته باشه
که اونم اگر بوده باید دکترشو عوض کنه
چون تا بتا مثبت میشه که سونو انجام نمیدن
معلومه که ساک تشکیل نشده هنوز