2777
2789
عنوان

ساک باردای😢

86 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها من چن وقته از پریودیم گذشته بود رفتم ازمایش دادم مثبت شد،رفتم پیش ماما سونو برام انجام داد گفت فعلا ساک بارداری تشکیل نشده دوباره ازمایش نوشت گفت این عددا کمتر از ۳هزاره باید بیشتر بود که بگیم ساک بارداری تشکیل شده... یعنی چی حالا ؟کسی میدونه حالا یعنی چی الان من باردارم نیستم؟

اشتباهت اینه که میری پیش ماما 

و بعد سونو هم برات انجام میده😐😐 

اول بارداری فقط ازمایش بتاعه 

بعد از هفته هفتم میری برای سونوگرافی

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشتباهت اینه که میری پیش ماما  و بعد سونو هم برات انجام میده😐😐  اول بارداری فقط ازمایش ...

من رفتم پیش دکتر زنان ترسوندم گفت بتا پایینه و بعد گفت ازمایش مجدد بده و بعدشم بیا برا سونو داخلی


رفتیم پیش ماما گفت همه‌چی عالیه اصن لازم به سونو داخلی نیس چرا الان دستکاری کنی که لکه ببینی شما برو دو هفته دیگه بیا فقط برای سونو شکمی 

خدایا شکایت نمیکنم شاید حکمت کار تو این بود که طفلم از دست بدم سقط بشه 😔ولی خودت بعد برام جبران کن جاشو برام سبز کن 😍... خداجونم خودت حافظ همسرم و زندگیمون باش😍خداجونم به کار همسرم رزق روزی بده 💛این دعا رو تنها برای خودمون نه برای تموم مردم دنیا میخوام که هیچ مردی شرمنده زن بچه اش نشه 🌼💛 آمین 

اصن نترس دکتر مامایی به من گفت اوایل بارداری نیاز به این نیس که دم به دقیقه بری سونو ازمایش چون باعث استرس میشه ممکنه ساک دیده نشه ممکنه خیلی چیزای دیگه باشه فقط موقه هفته ۷ شما ی سونو شکمی میدی و تمام

خدایا شکایت نمیکنم شاید حکمت کار تو این بود که طفلم از دست بدم سقط بشه 😔ولی خودت بعد برام جبران کن جاشو برام سبز کن 😍... خداجونم خودت حافظ همسرم و زندگیمون باش😍خداجونم به کار همسرم رزق روزی بده 💛این دعا رو تنها برای خودمون نه برای تموم مردم دنیا میخوام که هیچ مردی شرمنده زن بچه اش نشه 🌼💛 آمین 
من رفتم پیش دکتر زنان ترسوندم گفت بتا پایینه و بعد گفت ازمایش مجدد بده و بعدشم بیا برا سونو داخلی ...

نخیر ایشون پیش مامایی رفته که اینقدر خودشو بزرگ و با سواد دونسته که سونو هم داخل مطبش داشته  

کارش بسیار اشتباه و غیر قانونی بوده 

مگر اینکه اسی اشتباه گفته باشه و واقعا پیش متخصص زنان رفته باشه

که اونم اگر بوده باید دکترشو عوض کنه 

چون تا بتا مثبت میشه که سونو انجام نمیدن 

معلومه که ساک تشکیل نشده هنوز 

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

نخیر ایشون پیش مامایی رفته که اینقدر خودشو بزرگ و با سواد دونسته که سونو هم داخل مطبش داشته   ...

فوری زود دفتر کاغذ ورداشت کی پریودت تموم شده حساب کتاب کرد فوری اون سونو داخل رحم رو انجام داد کثافط...بعد گفت ممکنه خارج رحم باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز