2777
2789
عنوان

یه سوال دارم ........

11 بازدید | 0 پست

برادرم یه آپارتمان خریده چند سال پیش که گرو بانک بود به خاطر بانک مسکن 

بنا به دلایلی سه دنگ از این آپارتمان رو وکالتی به نام پدرم کرد 

الان که سند منگوله دار اومده (قسط بانک تموم شده) توی سند فقط اسم برادرم قید شده 

این چجوریه یعنی هیچی به نام بابام‌ نیست؟؟؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792