2777
2789

من تینت میگیرم دیر پاک میشه

رژ معمولی میزنم زود پاک میشه! 

ولی با بالم لب حرارتی خیلی راحتم

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
من تینت میگیرم دیر پاک میشه رژ معمولی میزنم زود پاک میشه!  ولی با بالم لب حرارتی خیلی راحتم

تینت قرمز رنگ نود نداره چه مارکی شما داری موندگاره ؟ 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من تینت میگیرم دیر پاک میشه رژ معمولی میزنم زود پاک میشه!  ولی با بالم لب حرارتی خیلی راحتم

رو تینت بالم لب بزنی باهاش ترکیب میشه ؟ نشه مثل رژ لب 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

تینت قرمز رنگ نود نداره چه مارکی شما داری موندگاره ؟ 

براتون شب عکس میفرستم

الان مهمونیم

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
براتون شب عکس میفرستم الان مهمونیم

مرسی عشقم

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

مرسی عشقم

عزیزم این همون تینته که میگم به سختی پاک میشه

ببخشید دیر فرستادم🙏🏻

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
رو تینت بالم لب بزنی باهاش ترکیب میشه ؟ نشه مثل رژ لب 

تا به حال اینکارو نکردم

فقط تینت خالی یا بالم لب میزنم

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
عزیزم این همون تینته که میگم به سختی پاک میشه ببخشید دیر فرستادم🙏🏻

مرسی گلم میشه روش کمی نرم کنمده بزنی ببینی پاک میشه یا نه رنگش چطوره 

چن خریدی عسلم 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

مرسی گلم میشه روش کمی نرم کنمده بزنی ببینی پاک میشه یا نه رنگش چطوره  چن خریدی عسلم

اره میگفتن کانسیلر هم خوبه قبلش بزنی

من چهار تا با رنگ های مختلف گرفتم

یکی صورتی

بنفش

نارنجی

قرمز

ولی هر چهار رنگ (جز بنفش) تو یه سبک دیده میشه مایل به قرمزه

قیمتش فکر میکنم ۳۵،۴۰


لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
اره میگفتن کانسیلر هم خوبه قبلش بزنی من چهار تا با رنگ های مختلف گرفتم یکی صورتی بنفش نارنجی قر ...

چقدرم خوبه مرسی اگه بنفشش خوبه بنفش میگرم مرسییی

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

چقدرم خوبه مرسی اگه بنفشش خوبه بنفش میگرم مرسییی

خواهش میکنم 💙

لطفا تا زمانی که به بلوغ فکری نرسیدی نظر منو ریپلای نکن! فضای مجازی برای خالی کردن عقده ها نیست پس حد خودمونو بدونیم🩵 آدم ها مثل کتاب اند! از روی بعضیا باید مشق نوشت، بعضی هارا باید چند بار خواند تا مطالبشان را درک کرد! ولی بعضی هارا باید نخوانده کنار گذاشت. اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر! شاید نور خودت باشی✨ 🩵intp🩵
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792