2777
2789
عنوان

دعا

84 بازدید | 12 پست

اگه میشه برام خیلی دعا کنید خیلی ناامیدم واقعا خیلی منتظرم مشکلم حل بشه لطفا هر کی تونست دعا کنه برام یا اگه دعایی بلدید که حاجت میده بگید ممنون 

واسم دعا کنید مرسی اگه دیدی یکی از ته دل دوست داره از دستش نده حیفه 

چله یاسین و حشر

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من خودم ختم ۴ روزه  هر روز ۱۲۰۰۰ یاعلی و دارم انجام میدم

منم انجام میدم اگه جواب بده خیلی خوشحال میشم ممنون عزیزم 

واسم دعا کنید مرسی اگه دیدی یکی از ته دل دوست داره از دستش نده حیفه 
ممنون عزیزم ولی اینم جواب نداده بهم

چله دعای مشلول و ختم بسم الله برداشتی؟

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

صبر و شکیبایی

توکل بر خدا

تار پود این هستی ،بر دو اصل استوار است : توکل به آغازگر، و ایمان به بازدهی هر نیت (کارما) هر صبح با این باور بیدار میشوم که آنچه در توانم هست را انجام دهم و باقی را به قدرت برتر بسپارم. زندگی، آینه اعمال ماست...

نه چطوزیه؟؟

چله دعای مشلول بردار این دعا از امام علی هست

چله بسم الله هم تا ۴۰ روز 

روز اول ۱۰۰ مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم 

روز دوم ۲۰۰ مرتبه

روز سوم ۳۰۰ مرتبه

و روز چهلم که میشه ۴۰۰۰ مرتبه

روزی ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا اضافه میشه و خیلی هم مجربه

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

واقعا یه وقتایی آدم خسته میشه 🙂

بهتون حق میدم

تار پود این هستی ،بر دو اصل استوار است : توکل به آغازگر، و ایمان به بازدهی هر نیت (کارما) هر صبح با این باور بیدار میشوم که آنچه در توانم هست را انجام دهم و باقی را به قدرت برتر بسپارم. زندگی، آینه اعمال ماست...

چله دعای مشلول بردار این دعا از امام علی هست چله بسم الله هم تا ۴۰ روز  روز اول ۱۰۰ مرتبه بسم ...

ممنون عزیزم حتما انجام میدم 

واسم دعا کنید مرسی اگه دیدی یکی از ته دل دوست داره از دستش نده حیفه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز