سلام خانما حالم خیلی گرفته است
ظهر رفتیم یه خونه برای خرید نگاه کردیم خیلی به دلم نشست تو این همه خونه ای که دیدم هم نوساز بود هم قیمت پایین
قرار بود شب با املاکی بریم برای معامله به یه دفعه دیدیم املاکی زنگ زد گفت صاحبخونه زنگ زده گفته خونه رو داداشم گفت چرا بدی غریبه خودم ور میدارم
هر خونه ای میریم بعد میخواییم معامله کنیم یا منصرف میشه یا میفروشه یا خونش خوب نیس
حالم خرابه امشب
به نظرتون خودم فردا برم در خونش بگم راستشو بگو خونتو میفروشی به ما یا نه