وقتی دیدید یه دختر یا یه پسر خیلی خوب با یه آدم بد دوسته ولی تمایلی به اتمام دوستیش نداره ، بدونید اون آدما اخلاقشون قطعا شبیه همه ، دلیل اینکه نمیفهمید اینه که اون خیلی زرنگ و ظاهر ساز
من تو زندگیم عین سگ پشیمونم .... هرگز نگید استثنا هست... هرگز!!!! این حالت استثنا نداره!!!
یه مثال بزنم :
یکی بود فوق العاده ، ظاهرا راست گو ، خیلی نایس...
بهش گفت عجب آدمی هستی ، ازش کلی تعریف کردم
تازه فهمیدم عجب آدم عوضیه ، خیلی عوضی... این حرفمو یادتون نره