2777
2789
عنوان

✅️نکته اخلاقی✅️

89 بازدید | 16 پست

وقتی دیدید یه دختر یا یه پسر خیلی خوب با یه آدم بد دوسته ولی تمایلی به اتمام دوستیش نداره ، بدونید اون آدما اخلاقشون قطعا شبیه همه ، دلیل اینکه نمیفهمید اینه که اون خیلی زرنگ و ظاهر ساز

من تو زندگیم عین سگ پشیمونم .... هرگز نگید استثنا هست... هرگز!!!! این حالت استثنا نداره!!!

یه مثال بزنم : 

یکی بود فوق العاده ، ظاهرا راست گو ، خیلی نایس...

بهش گفت عجب آدمی هستی ، ازش کلی تعریف کردم

تازه فهمیدم عجب آدم عوضیه ، خیلی عوضی... این حرفمو یادتون نره

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️

خواهش میکنم‌... هرگز نگید این آدم استثنا!!!! این حرف من قطعا درسته و ثابت شده

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️

من خودم خیلی دختر خوبی بودم ولی یه دوست بد داشتم 🤷🏻‍♀️

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم خیلی دختر خوبی بودم ولی یه دوست بد داشتم 🤷🏻‍♀️

انتخاب دیگه ای داشتید؟؟؟

منظورم کسی که همیشه با یه نفر

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
انتخاب دیگه ای داشتید؟؟؟ منظورم کسی که همیشه با یه نفر

دوست های زیادی داشتم خیلییی زیاد

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
گاهی میگن باهاش دوستیم که اصلاحش کنیم،مخصوصا وقتی طرف جنس مخالفه

آره

اینو بدونید با جنس مخالف چیزی به اسم دوستی معمولی ، دوستی برای اصلاح ، کمک رسانی ، یاری گری و .... نداریم

همه چیز از اصول ساده پیروی میکنه مردم با توجیه هاشون اونو پیچیده نشون میدن

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
دوست های زیادی داشتم خیلییی زیاد

چی بگم 😁

 حالا جدی مطمئنید آدم خوبی هستید 🤔









شوخی کردم 😁

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
چی بگم 😁  حالا جدی مطمئنید آدم خوبی هستید 🤔 شوخی کردم 😁

آره 😂 همه بهم میگفتن باهاش نگرد تورو هم خراب میکنه ولی خب چون همه رهاش کرده بودن من دلم نمیومد 

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
اسکرسن گرفتم از حرفتون دقیقاااا درسته انگار حرف دلمو نوشتید

خوبه یکی درک میکنه 🙂

اگه حتی اون آدم خیلی خوبم باشه به مرور بد میشه

بعضیا هستن ظاهرا خیلی خوبن ولی بعضی دفعات از ظاهر سازی خسته میشن... و میبینیم اصلا عوض میشن

من اینجور دوستا زیاد داشتم


نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
آره 😂 همه بهم میگفتن باهاش نگرد تورو هم خراب میکنه ولی خب چون همه رهاش کرده بودن من دلم نمیومد  ...

سعی کن رهاش کنی خراب میشیااا

من تجربه داشتم

باهاش بگردی ناخودآگاه مثلش میشی

اینو یادت باشه

وقتی به خودت میای که میفهمی مثلشی

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
سعی کن رهاش کنی خراب میشیااا من تجربه داشتم باهاش بگردی ناخودآگاه مثلش میشی اینو یادت باشه وقتی ...

درسته قبول دارم ولی من ۱۲ سال باهاش دوست بودم و الان دیگه نمیبینمش انشالله که به راه هدایت شه

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
اره دقیقامتاسفانه همینه.حرف تو دلم در این باره زیاده

این حرفو آدمایی که رنج ندیدن درک نمیکنن

خودتو هرگز برای توضیح زیادی خسته نکن

برای یکی از دوستام کلی با دلیل گفتم این آدم عوضی گفت تو خیلی دیگه داری گیر میدی

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زن دادشم

zibalove | 30 ثانیه پیش

کاش 70سالم بود

kimchi79 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز