kh_ziba مدیر استارتر عضویت: 1402/08/27 تعداد پست: 4688 عنوان خیااار 122 بازدید | 8 پست خانوماچجوری خیاررونگهداری میکنین که خراب نشه؟ الان حدود ده تاخیارریختم دور،روش لیزمیشه 1402/11/02 | 20:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sepidar_mami عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 4848 گوجه و خیار و میشورم تو پارچه میپیچم میذارم تو قابلمه روحی
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32584 میشورم خشک میکنم تو قابلمه روییی پارچه هم میندازم روشون بعد درشو میذارم اینجوری دیگه عرقم نمیکنهبیشتر از ده روز تازه میمونه خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
الناز_99_ عضویت: 1399/07/12 تعداد پست: 6928 یه دستمال کاغذی بزار توی ظرف خیار.. رطوبتشو میگیره ماندگاریشو میبره بالا
عطر_بهشتتتتت عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 4604 نشسته بریز تو قابلمه روحی درشو بزار بزار یخچال سعی کن کم بخری زود زود بخر خدایا شکرت
kh_ziba مدیر استارتر عضویت: 1402/08/27 تعداد پست: 4688 میزارم توی نایلون بعد میزارم یخچال مال منم همینجوری خراب شده
kh_ziba مدیر استارتر عضویت: 1402/08/27 تعداد پست: 4688 کم میخریم در حد چهار پنج تا دونه خودم به اندازه میخرماشوهرم زیاده روی میکنه