2777
2789

نه

هرچیزی تعادلش خوبه 

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهم نیست چون الان همه چی شلم شورباست چادری غرق ارایش و تزریق میبینی مانتویی ساده میبینی پولیور شلواری متعادل میبینی کلا همه چی میبینی 

خوب دوستان این هم روزگاری بود که ما گذراندیم............

واقعاً بستگی به مدل اون کارای زیبایی داره، اگر تابلو قیافه رو تغییر نده و به اصطلاح شبیه پلنگا نکنه و طبیعی باشه ، نه

نازآفرین 💚 علاقمند به هنر ،آشپزی ، موسیقی  روانشناسی و زبان انگلیسی. 🎼🎵👩🏻‍🍳📚با شناخت درختان معنای صبر کردن را درک کردم ، و با شناخت گیاهان معنای مقاومت کردن را فهمیدم .خودمون رو با گذشتمون مقایسه کنیم و دلیل حال خوب خودمون و همدیگه باشیم 🤍خدایا شکر بابت تمام نعمت هایت💚

عمل بینی به نظرم موردی نداره ژل لب من نمیپسندم ولی کمش مشکلی نداره

کاشت ناخن و مژه ولی اصلااااا

به یاد کودکان مظلوم مدرسه میناب🩷🥀 جان فدای ایران🇮🇷❤️🤍💚 میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند،ننگ بر آن که خواسته شمر به ما کمک کند...دریدگان پر غضب،دهان نجس و بی ادب،مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب...ای بی خرد ای بی وطن وطن را به چه فروختی؟ به یک دلار؟ دو دلار؟ ۱۰۰ دلار؟ ۱۰۰۰ دلار؟ به چه قدر؟ دستانت را دیدی؟ خوب بنگر خونی خونی است خون کودکان مظلوم میناب هرگز گمان مبر که تو انسانی چون تو بدتر از هر موجودی،تو بدترین موجودات، ننگین ترین موجودات و تو خوب یادت باشد هلهله کردی با دشمن برای کشته شدن کودکان این سرزمین رقصیدی خون تک تک کودکانمان بر گردن تک تک شماست،وگرنه دشمن کی کند جرعت جسارت به خاک ایران؟ تو دادی اذن حمله به ایران ای ننگ تاریخ خانه ات ویران که نمی شود هرگز ایران ویران تو بمان در صف بی شرفان تاریخ ما میکنیم ایران را آباد،تا زمین هست و زمان هست ایران تا ابد آباد است ایران تا ابد جای شیران است ایران تا باد پاینده می ماند،اما شما بسوزید از این ننگ بی وطنی و بی شرفی.

مهم نیست چون الان همه چی شلم شورباست چادری غرق ارایش و تزریق میبینی مانتویی ساده میبینی پولیور شلوار ...

چادر غرق آرایش اشتباهه کارش من نمی خوام اشتباه باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز