2777
2789
عنوان

دیشب

292 بازدید | 8 پست

شایدباورتون نشه ولی دیشب توخواب کل زندگیم مثل فیلم توخواب دیدم.خیلی برای خودم افسوس خوردم ازدواجم توسن کم به انتخاب خودم بود ولی بعدش عین سگ پشیمون شدم زندگیم بالا پایین زیاد داشت کل روزگار من به چالش های سختی کشیده خیلی ناراحتم برا خودم .یه حرف ها ومشکلاتی هست اینجا هم نمیتونم بگم😔😔😔صرفا جهت دردل

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باافسوس گذشته چیزی حل نمیشه،ازین ببعد خوب زندگی کن،که بعدا حسرت الان نخوری

خب بدبختی همین جاست شرایط هنوزم خوب نشده زندگیم هی سخت تر دیروز .شوهرم پول داره ولی همش ناله میکنه برای بهبودی اوضاع هیچ کاری نمیکنه همیشه خداهم طلبکاره

خب بدبختی همین جاست شرایط هنوزم خوب نشده زندگیم هی سخت تر دیروز .شوهرم پول داره ولی همش ناله میکنه ب ...

تغییر شرایط دست خودته،پول درست ولی اول قلق شوهرت به دست بیار وسعی کن کلا به هرنحوی زندگی جوری تغییر بدی که لذت ببری از زندگی،من تو زندکیت نیستم ونمدونم شرایطو ،ولی درکل بدون هیچ زندگی بدون چالش نیست،همهههه جالش دارن،مهم اینه درکنار همه بالا پایینا دلت خوش کنی به قشنگیا زندگی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز