شایدباورتون نشه ولی دیشب توخواب کل زندگیم مثل فیلم توخواب دیدم.خیلی برای خودم افسوس خوردم ازدواجم توسن کم به انتخاب خودم بود ولی بعدش عین سگ پشیمون شدم زندگیم بالا پایین زیاد داشت کل روزگار من به چالش های سختی کشیده خیلی ناراحتم برا خودم .یه حرف ها ومشکلاتی هست اینجا هم نمیتونم بگم😔😔😔صرفا جهت دردل