2777
2789
عنوان

کدومش بهتره?

207 بازدید | 8 پست

دوستان میخواییم تو یکی از این مناطق خونه بخریم اگه میشه بگین کدومش و علت انتخابتون چی بوده?ممنون بودجه هم حدودا ۲۴ میلیارد هست سمت مرزداران بود فروختیم

ازگل /قیطریه/پاسداران/زعفرانیه/ولنجک/اقدسیه/حکمت/نیاوران/ونک/دارآباد/یوسف اباد

خیلی هست اینا رو گشتیم اگه میدونید منطقه ی بهتر هم میشه ممنون میشم معرفی کنید ممنون دوستان

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر یادگاری که در این گنبد دوار بماند...حضرت سعدی        Mona & Alison    married in 5/۱۲/۱۴۰۲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🤣

والا هرکس ندونه الان از قیمت منطقه ها اونم قیمت روز خبر داریم🤦‍♀️

از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند

ما املاکی نیستیم که

من نگفتم قیمت بده گفتم کدوم منطقه بهتره عزیزم نمیشه به این راحتی پیدا کرد اون چیزی که دلت میخواد رو 

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر یادگاری که در این گنبد دوار بماند...حضرت سعدی        Mona & Alison    married in 5/۱۲/۱۴۰۲
اووو بنازم خدا بده برکت من ۱ میلیاردشو داشتم زندگی میکردم امیدوارم یه جای خوب پیدا کنید من خودم بیش ...

فداتشم عزیزم ایشالله خدا یه خونه خوب نسیبتون میکنه مطمئن باش 

ممنون عزیز ونک خیلی شلوغه ولی خیلی زندست دوستش دارم ولی محل کار نامزدم سمت هرویه میگه اینور بهتره ولی من خودم ونک ولم کنن ونکم😂😂

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر یادگاری که در این گنبد دوار بماند...حضرت سعدی        Mona & Alison    married in 5/۱۲/۱۴۰۲

چقدر نظرات گسترده بود کف کردم😂😂😂😂الان بگم شوهرم گفت...تاپیک پر بازدید میشد

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر یادگاری که در این گنبد دوار بماند...حضرت سعدی        Mona & Alison    married in 5/۱۲/۱۴۰۲

سلام مونا جونم خوبی عشقای خاله چطورن داداش علی چطوره خوبع دلم برا همتون تنگ شده رفتی ک عکس سه قلو ها رو بفرستی برام..... من اون کاربریم تعلیق شدم گلم 

من زلیخا و تو یوسفمی❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز