2777
2789
عنوان

یبوووووست

128 بازدید | 12 پست

یکی از اقواممون سالها درگیر یبوست بوده و فکر اساسی نمی‌کرده براش امروز فوت کرد

دیشب دل‌درد میگیره میبرنش بیمارستان ، می‌فهمن انسداد روده داشته و رودش از بین رفته تقریبا 

عملش میکنن ولی جون سالم به در نمیبره

یه مادر ۴۰ ساله بود

این در حالیه که دوست ۲۲ سالم ۶ ماه تا دم مرگ پیش رفت ، دقیقا به همین دلیل و الان ۲/۳ رودشو برداشتن،  شده ۳۷ کیلو

بچه ها این یبوست واقعا شوخی بردار نیست 

خیلی مواظب خودتون باشین 💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روزی یه فلاکس کوچیک  چای ، قهوه ، نسکافه یا هرچی ک درست میکنید بزارید پیش خودتون و تا شب بخورید اگه یبوست داشته باشید برطرف میشه اگه نداشته باشید ک هم دیگه نمیگیرید و اینکه تو این هوای سرد هم میچسبه

وای من همش یبوست دارم😰😰😰

🍋🍋🍋🍋ما نینیسایتیا گرسنگان عکسی هستیم  🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋ellen_.art@🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋به صورتی بودن گوگولی بودن اینجا نگاه نکن این سایت خیلی ترسناکه👹☠️☠️🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋 🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍒🍋🍋🍋🍋🍋

سلام عزیزم قهوه به نظرم یبوست کننده اس 

ب روی ماهت

والا بیشتر منظورم مایعات گرم بود  خودم سه هفته بود یبوست داشتم چون اصلا آب نمیخوردم بسکه هوا سرد بود

 دیگه یروز چای سبز یروز قهوه یروز دمنوش گل محمدی ی فلاکس درست میکردم و تا شب ک تموم میشد میخوردم ب صب نکشیدع کامل رفع میشد (خرما هم چون کلی فیبر داره خیلی تاثیر داره برای رفعش )

کرونا دلتا نگرفته بودن ؟

🍋🍋🍋🍋ما نینیسایتیا گرسنگان عکسی هستیم  🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋ellen_.art@🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋به صورتی بودن گوگولی بودن اینجا نگاه نکن این سایت خیلی ترسناکه👹☠️☠️🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋 🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍒🍋🍋🍋🍋🍋

ب روی ماهت والا بیشتر منظورم مایعات گرم بود  خودم سه هفته بود یبوست داشتم چون اصلا آب نمیخوردم ...

دستشویی تون حیاطه؟؟

من اهل دمنوش و اینا نیستم چای هم یا نمیخورم یا کم میخورم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز