2777
2789
عنوان

زندگی مشتر ک

201 بازدید | 18 پست

توزندگی مشترک چقدر ازخودتون اختیار دارین؟مثلا اینکه بدون اجازه شوهرتون یه خریدی برین یا بیرون برین؟یا اینکه یه کلاسی ثبت نام کنین؟من که هیچی همه کارم باید مطابق میل شوهرم باشه اینطوری نیست که تصمیم گیرنده فقط خودم باشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اختیار تام در حیطه خودم

ولی این دلیل نمیشه توی مسائل مشورت نکنم

اصلا کیف زندگی مشترک به اینه ادم یاد میگیره مسائل رو از چند جهت بررسی کنه

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

بیرون رفتن ،،،خونه مادرم رفتن ،،،باشگاه رفتن  و یا بازار و خرید رفته حتی بدون اطلاع میرم ،،،،


ولی برای کلاس ثبت نام کردن اگه بخوام بکنم فکر کنم بهش بگم !!


الان مثلا برای کلاس خصوصی گواهینامه خواستم برم ،،،،از قبل گفتم بهش با آقا می‌خوام برم ،،،،گفت نه با زن برو

اختیار دارم ولی کلا هردومون تو هر زمینه باهم مشورت داریم در جریان میزاریم.ولی پیش بیاد چیزی بخرم مشکلی نیست

تنها دلیل ادامه دادنم تو روزهای سخت فقط تو بودی مامان.بمونی برام عزیزتزینم

استارتر اعتماد به نفست پایین نیومده ؟؟

آدم ضعیفی نشدی ؟؟


چون یه نفر داعم بخواد کنترلت کنه و اجازه بهت نده تنهایی جایی بری و اینا ،،،،ادم بشدت ضعیف و ترسو و بدون اعتماد به نفس میشه 

مشورت خوبه ولی آخرش حرف اول واخر شوهرم میزنه 

خب پس دیگه این مشورت نمیشه که

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
استارتر اعتماد به نفست پایین نیومده ؟؟ آدم ضعیفی نشدی ؟؟ چون یه نفر داعم بخواد کنترلت کنه و اجا ...

چرابشدت شدم.الان ۳بار توشهری رد شدم رفتم ۲ساعت بدون اجازه اش کلاس خصوصی برداشتم یه قیامتی  کرده که نگو .حالا پولشم ازپس اندازم دادم اما میگه چون اجازه نگرفتی نمیزارم بری

من اگه بدون اینکه به شوهرم بگم برم بیرون یا مثلا برم باشگاه یا کلاس ثبت نام کنم شوهرم خون به پا میکن ...

شوهرمنم همینه ولی فقط به گفتن نیست باید اجازه صادرکنه که اکثر مواقع نمیکنه

بیرون رفتن ،،،خونه مادرم رفتن ،،،باشگاه رفتن  و یا بازار و خرید رفته حتی بدون اطلاع میرم ،،،، ...

کلاس خصوصی رانندگی ساعت چند دادین؟اتفاقا دعوای ماهم سرهمین من بدون اطلاعش رفتم ۲ساعت برداشتم اونم باپس انداز خودم.اونقدر سرم غر زد بخاطر پولش وگفت چون بی اجازه رفتی دیگه نمیزارم بری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز