ایموگ مدیر استارتر عضویت: 1400/01/01 تعداد پست: 10926 عنوان کیا میگرن دارن؟؟ 55 بازدید | 3 پست برای بهتر شدنش چیکار. میکنین کاربری دست دوتا دوست مشترکه😇 1402/11/01 | 12:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلسوزهمه عضویت: 1398/02/02 تعداد پست: 6495 فقط قرص ا ار اس میخورم ازاینا که همه جا پیدا میشه و یک طرفش سفید طرف دیگه ش صورتیه و تو پوشش نایلونیه خدایا هرلحظه شکرت برای تمام نعمت های زیبایی که وارد زندگیم میکنی
13narges64 عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 31766 تو شرایط استرسی سعی میکنم نباشموقتی داره شروع میشه تندی و ترشی نمیخورمقهوه ،سکوت و تاریکی و خواب آرومش میکنه کار دیگه ای که از دستم برنمیاد غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻