چقد آدما نامرد و بی معرفت شدن. با یکی از دوستام سالها دوست بودیم. یعنی سر کار باهاش دوست شده بودم. بیرون می رفتیم و..... چند وقته که از اونجا رفته. دو بار بش زنگ زدم جواب نداد. پیام دادم رفتی و دیگه محل نمی ذاری جواب نداد دوباره پیام دادم فک نمی کردم نقد بی معرفت باشی بازم جواب نداد. واقعا چقد بیشعور. شما بودین چی کار می کردین.
دلم می خواد بهش فحش بدم دلم خنک شه