2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توهین درکل زشته چرا ناراحت نشم میشم 

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین

چون ما آدمیم و احساسات داریم و فرد مقابل این موضوع رو نادیده گرفته!

فضای مجازی فقط اسمش مجازیه. ولی خیلی واقعیه چون جزو لاینفک زندگی ماست.

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

الان دیگه نمیشه گفت مجازی 

ما توی حقیقتی هستیم که فقط همو نمی‌بینیم 

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷

منطقی نیست .. مثلا توی مدرسه دبیر توهین میکنه روز اول بهمون .. اون ک مارو نمیشناسه! ولی ما بازم ناراحت میشیم 


 من یک روز همه اونارو مجبورم میکنم ایستاده تشویقم‌کنن.   ارمی ... Love your self  .. کنکوری (سال دوم)... برام دعا کن بهش برسم منم برات دعا میکنم :)تلاش شما رو میسازه.💫 اگه الان نهایت تلاشتون رو نکنین، یه روز پشیمون میشین💔. فکر نکنین که خیلی دیره! روش کار کنین. زمان مییره اما تمرین کردن باعث بدتر شدن چیزی نمیشه😌. ممکنه افسرده بشین ولی این نشون میده که دارین خوب پیش میرین😎☀️ _جونگکوک .. این فقط ی ویرگول کوچیک توی داستانمونه ، تا وقتی که دوباره روزامون رنگ بنفش بگیره #۲۰۲۵ _جیمین .  ما گر ز سر بریده میترسیدیم          در محفل هیتران با مایک دراپ نمیرقصیدیم _ارمی ابن بنگتن                           از اون دسته ادمایم ک زود ناراحت میشم 🥲 .                                         ی نصیحت از من، سعی کن نگاه جنسیتی نداشته باشی ب همه چی .. باور کن دنیا قشنگ تر میشه🙂 خودت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792