2777
2789

دبیرمون گف بامصرف دارومیشه

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله دارو هم میشه


قرص کلومیفن ولتروزول وآمپولایی از این دست احتمال بارداری دوقلویی رو افزایش میدن

نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴

اخه شنیدم میگن خیلی عوارض داره 

خب عزیزم این داروهایی ک گفتم واس هرکسی استفاده نمیشه 


معمولا کسایی ک تنبلی تخمدان دارن یا پلی کیستیک هستن یا یکسال اقدام کردن ونشده دکتر بهشون این دارو هارو میده 


ولی آدم سالم ک نیازنداره

نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴

من تاپارسال فکر میکردم دوقلو ها دوقلو نمیارند که گفتند اتفاقا درصدش بالاترم هست تو دوقلو ها

یه نفرو میشناسم زن‌داداشش با خواهر دوقلوئه. هر دو خواهر صاحب دوقلو شدن. زن‌داداش دوستم دوقلو پسر. خواهره دوقلو دختر. هر دو هم یکی از قل‌ها عقب مونده ذهنی😐

عه تیکه اخرش سخته 

بله متاسفانه

من میگم حتما این 2تا خواهر یه ژن معیوب داشتن که در هردو مشترک بوده. چون هم دختر به دنیا آوردن هم پسر و هردو به یک شکل مشکل‌دار شدن. پس ربطی به جنسیت نداشته. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز