بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جدیدا سرماخوردم سرمو پایین میارم یا حرکت میکنم دردش نبض دار میشه
اژدهای کوچک پرسید:اگه بعضیها از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟پاندای بزرگ گفت:«تو باید راه خودت رو بری.بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو.» اقای قاضی:یه جا هست به اسم وقتی دیگه هیچی شادت نمیکنه؛ الان دقیقا همونجام.
واسه هرکس یجوره من سرم درد میگیره گوشم و چشمم و گردنم میزنه یوقتایی خیلی مطالعه میکنم چشم درد ...
ای دقیقا منم همینطوره
از گردن به بالا همه جام درد میکنه
گلو گوشام حدقه چشمم فکم پیشونی همه جاااا
اژدهای کوچک پرسید:اگه بعضیها از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟پاندای بزرگ گفت:«تو باید راه خودت رو بری.بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو.» اقای قاضی:یه جا هست به اسم وقتی دیگه هیچی شادت نمیکنه؛ الان دقیقا همونجام.
مسکن بخور منم میگرن عصبی دارم کوچیکترین عصاب خوردی یا استرس بگیرم از سردرد دیونه میشم چشام انگا میخاد دربیاد من رهاکین میخورم خوب میشم
لیاقت رو نمیشه تزریق کرد، ذات رو نمیشه تغییر داد، چشم رو نمیشه پاک کرد، دل رو نمیشه صاف کرد، انسانيت رو نمیشه یاد داد، خیلی چیزها شدنی نیست، رها کن و برو🌈
اره و من پروپرانول و رهاکین و چند تا دارو دیگ میخورم ک دکترم داده طبق ازمایشام دوز مشخص دارع
لیاقت رو نمیشه تزریق کرد، ذات رو نمیشه تغییر داد، چشم رو نمیشه پاک کرد، دل رو نمیشه صاف کرد، انسانيت رو نمیشه یاد داد، خیلی چیزها شدنی نیست، رها کن و برو🌈
از بس ک قرص خوردم دیگه بخاطر عوارضش مجبورم تحمل کنمم
دو جین کار سرم ریخته...اول باید خورشید را به آسمان سوزن کنمو بعد منت ماه را بکشم تا به شب برگردد، سپس بادها را هل بدهم تا دوباره وزیدن بگیرند ...و آنقدر با گل ها حرف بزنم تا به یاد آورند روزی زیبا بوده اند ...بعد از تو این دنیا یک دنیا کار داردتا دوباره دنیا شود