ممنونم
ثبتنامش ک گذشت😢اول ابان بود
ولی احتمال زیاد دوباره ثبتنامو باز میکنن
بدون مقاله باید رتبه خیلیییییی خوب باشه
دوستم پارسال رتبه ۵ روانشناسی شد و دانشگاه های برتر هیچی نیاورد فقط تربیت مدرس اورد ک نرفت چون مقاله نداشت
اگر تونستی حتما ۲.۳ همایشی لاقل جور کن