2777
2789
عنوان

فامیل 😐😐😑

149 بازدید | 13 پست

شما فامیلی داشته باشین که ۳تا بچه بسیارشلوغ داشته باشه دوس دارین بیاد خونتون یا دعوتشون میکنین.؟مایکی داریم همش ناراحت که کسی من دعوت نمیکنه دوس ندارن برم خونشون آخه خجالت میکشم بچه هات خیلی شلوغن بخاطر همونه خودشم که به یه ورشم  نیست که بچه هاش بزنن تلویزیون میزبان بشکونن .یه جورایی دوس ندارم بیاد خونم ولی نمیتونم چیزی بگم حالا نمیدونم حق با اون یابقیه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قطعا حق با بقیه‌ست

کسی که بچه‌دار میشه باید توانایی مدیریت و رسیدگی به بچه رو داشته باشه

چه یه بچه باشه چه 10 تا

♡عشق♡خوب است... اگر یار ♡خدایی♡ باشد...                                                                                                                     تمام پیکرت غرق کبودی...    شبیه مادرت سادات بودی                         #آرمان                                                                                               #جان_فدا 💚🌷
وای اصلا نمیتونم تحمل کنم اصلااا بچه ها رو مخمن کلا


حالا این هیچ من با بچه ها اوکی ام ولی مادر بیخیال آدم رو روانی میکنههههههه پسر عمه ام ۱.۵ سالشه  تقریبا بعد از این ماشین بازی ها آورده بود خونه امون جلو تلویزیون میکشید رو صفحه اش بعد هر چقدر میگم عمه ام میگه حواسش هست 😐😐😐

قطعا حق با بقیه‌ست کسی که بچه‌دار میشه باید توانایی مدیریت و رسیدگی به بچه رو داشته باشه چه یه بچه ...

آره واقعا.من الان پسر بزرگم که ۱۵سالش زیاد جایی باخودم نمیبرمش کوچیکه هم ۵سالش میزارم خونه پیش برادرش چون واقعا زلزله هست پسرکوچیکم 

آره واقعا.من الان پسر بزرگم که ۱۵سالش زیاد جایی باخودم نمیبرمش کوچیکه هم ۵سالش میزارم خونه پیش برادر ...

خدا حفظشون کنه🌱

من نمیگم مادر بچه رو همراه نکنه

امااااا باااااید هوای بچه رو داشته باشه و مدیریتش کنه

من چندماه بعد عروسیم مهمونی داشتم که مادر دست بچه 3 ساله رو گرفت که روی میز عسلی وایسه😐

و خب بچه و میز باهم افتادن و پایه میزم شکست، خدا رو شکر که بچه چیزیش نشد ولی حتی به خودشون زحمت یه عذرخواهی ساده رو هم ندادن!!   

این رفتارها واقعا برام غیرقابل تحمله! 

♡عشق♡خوب است... اگر یار ♡خدایی♡ باشد...                                                                                                                     تمام پیکرت غرق کبودی...    شبیه مادرت سادات بودی                         #آرمان                                                                                               #جان_فدا 💚🌷
حالا این هیچ من با بچه ها اوکی ام ولی مادر بیخیال آدم رو روانی میکنههههههه پسر عمه ام ۱.۵ سالشه  ...

آره واقعا

بچه که درک و شعورش به خیلی چیزا نمیرسه

پدر و مادر بیخیالو باید از وسط نصف کرد😐✌🏻

♡عشق♡خوب است... اگر یار ♡خدایی♡ باشد...                                                                                                                     تمام پیکرت غرق کبودی...    شبیه مادرت سادات بودی                         #آرمان                                                                                               #جان_فدا 💚🌷
خدا حفظشون کنه🌱 من نمیگم مادر بچه رو همراه نکنه امااااا باااااید هوای بچه رو داشته باشه و مدیریتش ...

آره مادر بیخیال سخته تحملش.این فامیل ما همش گله میکنه کسی نمیگه یه ۲ساعت بچه هات بزار خونه ما برواستراحت کن .والله تحمل بچه شلوغ خیلی سخته همش جیغ میزنن میدون توخونه😖

حالا این هیچ من با بچه ها اوکی ام ولی مادر بیخیال آدم رو روانی میکنههههههه پسر عمه ام ۱.۵ سالشه  ...

وای  اره خیلی بده تذکرم میدی بهشون برمیخوره🤦🏻‍♀️

در گریختن رستگاری نیست                                           بمان و چیزی از خودت بساز که نشکند 🌱📚💡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز