خدا حفظشون کنه🌱
من نمیگم مادر بچه رو همراه نکنه
امااااا باااااید هوای بچه رو داشته باشه و مدیریتش کنه
من چندماه بعد عروسیم مهمونی داشتم که مادر دست بچه 3 ساله رو گرفت که روی میز عسلی وایسه😐
و خب بچه و میز باهم افتادن و پایه میزم شکست، خدا رو شکر که بچه چیزیش نشد ولی حتی به خودشون زحمت یه عذرخواهی ساده رو هم ندادن!!
این رفتارها واقعا برام غیرقابل تحمله!