دخترا من دندونام خیلی جنسشون بده
دندونای بالا و جلوییم دوتاشون سیاه شدن کم کم
یعنی از توو خالی شدن ، یکیشونو دکتر برام پر کرد کامپوزیت کرد ولی همچنان سیاهه. بااینکه مسواک میزنم همیشه.
یکی از دندونای بزرگ فک بالا ، افتاده بود ولی ریشه ش مونده. خیلیم تو دیده بخوام بخندم مشخصه.
چیکارشون کنم آخه😔😔