2777
2789
عنوان

انگشتم سوخت

357 بازدید | 21 پست

امشب اومدم زغال آتش زا گرفتم کبریت زم بهشون 

الکلم اومدم بریزم یه دفعه حرارت زد در الکل آتیش گرفت منم مثل این اسکول ها اومدم با دست بزنم هر کار کردم خاموش نشد انگشت اشاره خودمم آتیش گرفت  دیگه شوهرم اومد آب آورد ریخت تا خاموش شد خدا رحم کل الکل آتیش نگرفت وگرنه پیک نیک هم اونجا بود کل خونم آتیش میگرفتم 

حالا روی انگشتم دوتا تاول گردی  خیلی بزرگ زده خیلی سوز میزنن 

اصلا خدا رحم کرد بهم 

پماد آلفا بزن هم خیلی سریع خوب میشه هم لکش نمیمونه خداروشکر که اتفاق بدتری نیفتاد

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باید فوری روغن خوراکی میزدی به دستت

اصلا هول شدم نمیدونستم چیکار کنم درد دستم یادم نبود فقط میخواستم در الکل خاموش شه 

واینکه بلدم نبودم چیزی فقط خمیر دندون که اونم زدم سوزش کم کرد ولی تاول زد

اصلا هول شدم نمیدونستم چیکار کنم درد دستم یادم نبود فقط میخواستم در الکل خاموش شه  واینکه بلدم ...

یادت باشه برای سوختگی سطحی هیچی مثل روغن خوب نیست البته نبری زیر شیر آب و بعد روغن بزنی اولین چیزی که باید بزنی روغن جامد یا مایع است

✒️متاهل

یادت باشه برای سوختگی سطحی هیچی مثل روغن خوب نیست البته نبری زیر شیر آب و بعد روغن بزنی اولین چیزی ک ...

ممنون عزیزم 

باشه انشالله هیچ وقت هیچ جام نسوزه چون خیلی درد بدی داره

خدا رو شکر اتفاق بدتر نیفتاده عزیزم،صدقه بذار،اسپند دود کن

ممنون عزیزم آره خداروشکر 

اسپند دود کردم تخم مرغ شکوندم 

فردا صدقه هم میدم 

ایم چند شب هم هست خواب های خیلی بد میبینم خدا به خیر کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز