2777
2789

بنظرم بزار ۸ هفته برو خیالت تخت باشه اونجوری بیشتر استرس میگیری بهت بگه برو ۱۰ روز دیگه بیا 

کاش آدم ها مثل زنبور عسل بعد از هر نیش زدن میمردن 💔 👈👈👈👈👈👈👈لایک نکنید 👉👉👉👉👉👉👍👈👈👈👈👈👈درخواست دوستی قبول نمیکنم👉👉👉👉 اگه امضام خوندی 👈👈👈میشه دعا کنید تو دلیم پسر باشه و سالم آخه وقتی فهمیدم باردارم که بابام به آغوش خدا رفت  😔 میخام اسم بابام روش بزارم 😭خدایا روح بابام در آرامش باشه 🙏😭 اگه دوست داشتید براش صلوات بفرستید ممنون میشم 🌷

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از ۶هفته معمولا ولی گاهی هفته های بالاتر

بهترین وقت ۸هفته اس

فقط 16 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انقد بدم میاد یه ساعت تایپ میکنم، جواب نمیدید!🤨🫩لایک نکن جون هرکی دوست داری!😵‍💫 نره غولا هم درخواست ندن🤬🤢. [ هول و... کیست!؟ کسی که نوشتی درخواست نده ولی اینکارو میکنه. درخواستت رو رد میکنم ولی قبلش ده تا فحش نثارت کردم.] هرجا نظر دادم که مخالف نظر شما بود لازم نیست واکنش نشون بدی. بپذیر که همه مطابق میل شما فکر نمیکنند.

اره راست میگی انگار اینجوری بهتره

برای منم دعا کن عزیزم الان دعای شما گیراست ۵ ماه اقدامم در انتظار یه پسر سالم ♥️ انشالله قلب نی نی تشکیل میشه و حس شیرین مادر شدن تجربه می‌کنی 

کاش آدم ها مثل زنبور عسل بعد از هر نیش زدن میمردن 💔 👈👈👈👈👈👈👈لایک نکنید 👉👉👉👉👉👉👍👈👈👈👈👈👈درخواست دوستی قبول نمیکنم👉👉👉👉 اگه امضام خوندی 👈👈👈میشه دعا کنید تو دلیم پسر باشه و سالم آخه وقتی فهمیدم باردارم که بابام به آغوش خدا رفت  😔 میخام اسم بابام روش بزارم 😭خدایا روح بابام در آرامش باشه 🙏😭 اگه دوست داشتید براش صلوات بفرستید ممنون میشم 🌷
برای منم دعا کن عزیزم الان دعای شما گیراست ۵ ماه اقدامم در انتظار یه پسر سالم ♥️ انشالله قلب نی نی ت ...

ممنونم ازت.الهی به حق حضرت علی اصغر خدا دامنت رو سبز کنه.هرچه که خیر شما در اونه.یه فرزند سالم و صالح

ممنونم ازت.الهی به حق حضرت علی اصغر خدا دامنت رو سبز کنه.هرچه که خیر شما در اونه.یه فرزند سالم و صال ...

فدات شم عزیزم 😘😘😘😘

کاش آدم ها مثل زنبور عسل بعد از هر نیش زدن میمردن 💔 👈👈👈👈👈👈👈لایک نکنید 👉👉👉👉👉👉👍👈👈👈👈👈👈درخواست دوستی قبول نمیکنم👉👉👉👉 اگه امضام خوندی 👈👈👈میشه دعا کنید تو دلیم پسر باشه و سالم آخه وقتی فهمیدم باردارم که بابام به آغوش خدا رفت  😔 میخام اسم بابام روش بزارم 😭خدایا روح بابام در آرامش باشه 🙏😭 اگه دوست داشتید براش صلوات بفرستید ممنون میشم 🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز