2777
2789
عنوان

کادو به دیگران

65 بازدید | 10 پست

بنظرتون به دوستم بدم تو راه بیرون چون تو محل کار نمیتونم بدم یا موقع برگشت 

یه دستبند کافیه یا یه جفت جوراب نو برا خودم مونده خیلی دوسشون دارم هم بهش بدم 

کارم دلیل داره ولی تولدش نیست

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
حدقل دعوتش کن به کافه واسه قهوه یه نیم ساعت

تو مدرسه میبینمش اخه نمیخوام اونیکی دوستم بفهمخ

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برید خونتون تو اتاقت بهش بده یا فست فودی کافه ای پارک هم خوبه

🌸مامان گیلاس و آلبالوی تو راهیم🤱🤰زندگیم خونواده ی ۴نفرم🍒برای سبز شدن دامن همه ی مامان هایی که در آرزوی نی نی هستن دعا میکنم☘️فقط صبر داشته باشید خدا حواسش به همه مون هست🍇🫐

برید خونتون تو اتاقت بهش بده یا فست فودی کافه ای پارک هم خوبه

اون دستبند کافیه یا جفت اخر جوراب خودم را بهش بدم؟

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
اون دستبند کافیه یا جفت اخر جوراب خودم را بهش بدم؟

نمیدونم من بودم نمیدادم همون دستبند شیکه

🌸مامان گیلاس و آلبالوی تو راهیم🤱🤰زندگیم خونواده ی ۴نفرم🍒برای سبز شدن دامن همه ی مامان هایی که در آرزوی نی نی هستن دعا میکنم☘️فقط صبر داشته باشید خدا حواسش به همه مون هست🍇🫐

نمیدونم من بودم نمیدادم همون دستبند شیکه

🙃 میدونی چی شد جریان کادو ؟

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
🙃 میدونی چی شد جریان کادو ؟

چی شد دادی؟

🌸مامان گیلاس و آلبالوی تو راهیم🤱🤰زندگیم خونواده ی ۴نفرم🍒برای سبز شدن دامن همه ی مامان هایی که در آرزوی نی نی هستن دعا میکنم☘️فقط صبر داشته باشید خدا حواسش به همه مون هست🍇🫐

دستبند.رو میتونی ی باکس بزاری حتی میتونی یه سرکلیدی عروسکی از این دخترونه ها بخری کنارش بزاری ب عنوان یادگاری یا یدونه لاک از این جینگولیا ک دخترا دوست دارن 

خدایا شکرت🙏🏽

چی شد دادی؟

خشبختانه ذاتشو نشون داد......بی دلیل دعوا داشت 🤧

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
خشبختانه ذاتشو نشون داد......بی دلیل دعوا داشت 🤧

ای بابا

🌸مامان گیلاس و آلبالوی تو راهیم🤱🤰زندگیم خونواده ی ۴نفرم🍒برای سبز شدن دامن همه ی مامان هایی که در آرزوی نی نی هستن دعا میکنم☘️فقط صبر داشته باشید خدا حواسش به همه مون هست🍇🫐

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز