marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 عنوان رانندگی 62 بازدید | 4 پست بچه ها جونم سلام من ۴ سال پیش گواهی نامه گرفتم و ترس دارم بشینم پشت فرمون ترس زدن ب جایی چیکار کنم ک بتونم بشینم نگید ک فوقش زدی فدای سرت اینو میدونم میشه راهکار بدید 1402/10/26 | 01:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گورباپشمکی عضویت: 1401/08/08 تعداد پست: 5000 راهکارش اینه بفهمی تهش اینه که چند میلیون خسارت میدی دیگه انتهای عجیب و غریب و ناشناخته ای ندارهاز جاهای خلوت شروع کن مارا میل به سخن هست حال سخن نیست خداشاهده
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 راهکارش اینه بفهمی تهش اینه که چند میلیون خسارت میدی دیگه انتهای عجیب و غریب و ناشناخته ای نداره از ... میدونی ماشین ۲۰۷ تر تمیزه بعد برا مادرشوهرمه میترسم خجالت زدش بشم
گورباپشمکی عضویت: 1401/08/08 تعداد پست: 5000 میدونی ماشین ۲۰۷ تر تمیزه بعد برا مادرشوهرمه میترسم خجالت زدش بشم اووووهبا شوهری کسی برو مارا میل به سخن هست حال سخن نیست خداشاهده
marc مدیر استارتر عضویت: 1400/08/14 تعداد پست: 17 اووووه با شوهری کسی برو شوهرم میاد ولی من خیلی استرس میگیرم پاهام میلرزه پلی عاشق رانندگیم دیگه جز ارزوهامه شوهرم میخنده میگه ارزوووووو