شنبه شدید سرما خوردم رفتم درمانگاه دکتر بهم گفت بشین خونه اما بخاطر امتحان ریاضی رفتم مدرسه امتحان دادم بعد حالم خیلی بد شد تب کردم نتونستم واسه امتحان علوم بخونم سه روز وقت بود حالا فردا امتحان داریم هرچی بهشون میگم مریض بودم من تو یه روز وقت نمیکنم بخونم میگن مشکل خودته باید بیای امتحان بدی یا اینکه نمره میان ترم رو برات میزاریم
میان ترم فیزیک ، شیمی ، زیست جدا بود هرکدومش نمره اش رو هم شدم چهارده حالا اینا که هر سه تاش همزمانه فردا چند قراره بشم آنقدر گربه کردم سرم داره مبارکه
تروخدا راه حل بدید