یک سال بعد عروسی عزیزم که چون مشکل داشتم ۲سال طول کشید اونقد تو این دوسال دکتر رفتم که حامله شدم بعد ...
آهان مشکلت چیبود گلم؟ من عقدم الان یک سال و نیمه.کیست pcoدارم رفتم دکتر گفت مشکلی برا بارداری نداره،چند ماه بود پریودام منظم بود باز این ماه پریود نشدم خیلی نگرانم باردار نشم 😞
شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.