اگه یکی واسه خاستگاری بیاد خونتون بعد برن دیگه خبری ازشون نشه زنگ نزنن ناراحت میشین؟؟؟؟
من یکی که اومد خونمون رفتن دیگه زنگ نزدن یه هفته قبلشم یکیو واسه معرفی گفته بودن رفتیم بیرون از اونم خبری نشد
بعد من واقعا بدقیافه نیستم خیلیا بهم گفتن خوشگلم نمیدونم از اخلاقمه خشک برخورد میکنم یا شایدم مشکل از ظاهرمه جدیدا چون فقط میرم سرکار و جای دیگه نمیرم کسی م بهم پیشنهاد نمیده
انقدرررر شکسته شدم غرورم نابود شده که دیگه از خودم بدم میاد😞
مشکل من کجااااااس