2777
2789

من یکی شون رو می‌شناختم فوقالعاده مغرور.....

خداوندا خودت مواظب فرشته های کوچولوت که سپردیشون دست من باش.خدایا خیلی دوست دارم تو همیشه و همه جا هوامو داشتی دوسسسسسسسسسسست دارم خدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حس میکنم ی خورده مغرور و بی خیالن کلا ی جورین

هرچند که نمیشه اینجوری قضاوت کرد

یاد گرفتم هر اتفاقی که تو زندگیم افتاد رو با اغوش باز بپذیرم چون که با اتفاقایی که افتاد تو زندگیم بزرگ شدم همیشه هر راهیو که رفتم فقط برای بدست اوردن آرامش بود و شاید هنوز خیلی راه هست که باید برای بدست اوردنش برم ولی زندگی اینو بهم یاد داد تو این مسیر اگه هراتفاقی برام افتاد چه خوب وچه بد پا پس نکشم و قوی تر به راهم ادامه بدم. من با این تفکر خوشبختم💛✨برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفر هستند اصلا وقت ندارم چون بسیار سرگرم دوست داشتن کسانی هستم که دوسم دارند🌸و قسم به اون روزی که بعد اون همه سختی بهم گفتی«دیدی مال من شدی»دوستت دارم🩵مامانِ رز🩷

هزار نوع پسر بهمنی داریم شخصیت آدما اینطوری معلوم نمی‌شه چرته بهمنی میشناسم معتاده بهمنی میشناسم دکترا داره بهمنی میشناسم روز اولش فوت شده

کاربر آقا، نگران فردایت نباش خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست ما اولین بار است بندگی می‌کنیم ولی او سالهاست خدایی میکند💛 داستان تو هنوز تموم نشده! تو خواهی خندیددر جایی که قبلا گریه کرده بودی.             بخاطر نت شبانه بیدار میمونی بعد میایی استوری میزاری :'فکرش نمیزاره بخوابم'  مخابرات بزنه تو کمرت دروغگو 😒 هزینه هام واگعی و در آمدم کیکه😢   تو واقعاً فکر کردی قلبمو شکستی؟ قلب من گلس داره بیچاره🤪 از شیطان پرسیدن در طول هفته چیکار میکنی :گفتش دو روز امریکا درس میدم .؛ یه روزم انگلیس درس میدم ،چهار روزم میام ایران واسه ادامه تحصیل 😂        قطعا همه ایرانیا وقتی شامپو میزنن شیر آب رو نمیبندن و یه جاییشون رو میذارن زیر دوش که آب هدر نره😂😂طرف همیشه با دخترا حرف میزنه بعد میگه:من اجتماعی ام..😑تو جغرافیایی بدبخت😐همه جا شعبه داریبستن

به نظرم بهمنی ها زود جوش و عصبی ان.. هیچی تو دلشون نیست ولی زبونشون نرم نیست... خیلی نباید سربه سرشون گذاشت.. اگر بتونی جواب سوالی نکنی و هرچی اونا بگن رو تایید کنی و مخالفت نکنی زندگیت خوب میگذره.. ولی هر انسانی فرق داره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز