2777
2789
عنوان

گلو درد شدید

187 بازدید | 14 پست

انگار تیغ یا شیشه تو گلومه کلا من مدام سرماخوردم هنوز یه ماه نشده ک رفتم دکتر بهم آمپول دگزامتازون و بیست تا چرک خشک کن داد اما دوباره گلوم پر چرک 😐درد داره 🤦🏻‍♀️چیکار کنم زود خوب شم پنجشنبه مهمونی دارم

زنجبیل دم کرده خوبه

من یه بار خوردم فرداش خوب شدم

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من از قانون جذب معحزه ها دیدم.پارسال با چند نفر گروهی شکرگذاری و قانون جذب کار میکردیم همه ما یه معجزه هایی دیدیم.یکی رفت سرکار.یکی ازدواج کرد.یکی با همسرش رابطه اش خوب شد و.....الانم دوباره میخوام بصورت گروهی شروع کنم گروه تو روبیکاست از اینکه یکی به وسیله من به خواسته اش برسه خوشحال میشم اگر روبیکا ندارید همینجا بپرسید جواب تونو میدم(هدف من کمک رسانی به آدماست نه چیز دیگری🥰) اگر تو گروه نشد بیاین عضو چنل شید تا پی وی تون لینک و بفرستم@shokrgozari90❤️❤️❤️❤️https://rubika.ir/joing/BACDEBGDI0UBGIEAFPARYVEIDVUHYDSX

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو چایی ریختم باید جور دیگه ای دم کنم؟

من تو آبجوش ریختم با عسل


تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من از قانون جذب معحزه ها دیدم.پارسال با چند نفر گروهی شکرگذاری و قانون جذب کار میکردیم همه ما یه معجزه هایی دیدیم.یکی رفت سرکار.یکی ازدواج کرد.یکی با همسرش رابطه اش خوب شد و.....الانم دوباره میخوام بصورت گروهی شروع کنم گروه تو روبیکاست از اینکه یکی به وسیله من به خواسته اش برسه خوشحال میشم اگر روبیکا ندارید همینجا بپرسید جواب تونو میدم(هدف من کمک رسانی به آدماست نه چیز دیگری🥰) اگر تو گروه نشد بیاین عضو چنل شید تا پی وی تون لینک و بفرستم@shokrgozari90❤️❤️❤️❤️https://rubika.ir/joing/BACDEBGDI0UBGIEAFPARYVEIDVUHYDSX

سینوزیت نداری؟

فک کنم دارم چون بیشتر چرک از پیشونیم کنده میشه و هر بار بعد حموم اینجوریم ک اگه موهام خوب خشک نشه سرما خوردم اما هر بار میرم دکتر میگن سرما خوردی یه مشت دارو چرک خشک کن میدن آخرم باز ده روز بعد مریضم

فک کنم دارم چون بیشتر چرک از پیشونیم کنده میشه و هر بار بعد حموم اینجوریم ک اگه موهام خوب خشک نشه سر ...

سعی کن شبها  حموم نکنی 

حتما موهات رو خشک خشک کن

یک مدت کوآموکسی کلاو بخور برای سینوزیت خیلی جواب میده

پنی سیلین جواب نمیده

چای نعنا و پونه کوهی  و بابونه   هر کدوم که شد  مصرف کن  سینوس ها رو باز میکنه

علائم شما به سینوزیت میخوره 

بیرون رفتی حتما هد بند بزن


سعی کن شبها  حموم نکنی  حتما موهات رو خشک خشک کن یک مدت کوآموکسی کلاو بخور برای سینوزیت ...

خیلی ممنونتم عزیزم بابت توضیحات کاملت اره چای نعنا ک میخورم بهتر میشم

آویشن بخور خواهر، آویشن!

منم مثل شما هستم، البته من از گوش سرما میخورم، ترشح پشت حلق میگیرم، لعنتی رفع نمیشه. الانم درگیرم هنوز. یکجور سرفه میکنم، مثل سیگاریها و معتادها، از خجالت آب میشم بخدا.

روزانه خیلی دمنوش گرم بخورید، هد یا کلاه گوش دار بزارید، ماسک هم بزنین. امیدوارم زودتر خوب بشین.

راستی، آبنبات مکیدنی هم خیلی خوبه، فکر کنم داروخانه ها دارن.

دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 
آویشن بخور خواهر، آویشن! منم مثل شما هستم، البته من از گوش سرما میخورم، ترشح پشت حلق میگیرم، لعنتی ...

مرسی عزیزم آویشن هم میخورم اما خسته شدم از سرماخوردگی فقط کافیه یه بار بعد حموم خوب موهامو خشک نکنم یا یه روز ک هواخنک برم بیرون تا چند روز بیوفتم🤦🏻‍♀️

آویشن بخور خواهر، آویشن! منم مثل شما هستم، البته من از گوش سرما میخورم، ترشح پشت حلق میگیرم، لعنتی ...

ب ابنبات مکیدنی ها حساسیت دارم بدتر گلو درد میشم و سرفه میکنم 😐🤦🏻‍♀️

طفلی!

بخدا میفهمم چی میگین. مال من تازه خوب شده، ولی تک سرفه هاش و ترشح پشت حلقم تمومی نداره! 

امیدوارم زودتر خوب شین خواهر! 

دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز