2777
2789
عنوان

سیری بچه

101 بازدید | 9 پست

سلام من بچم دو ماه و نیمسه شیرخشک تروویتال میدم نود سی سی سه پیمانه 

هر دو ساعت بیدار میشه واس شیر ینی سیر نمیشه؟اخه همه میگن باید کمتر بیدار شه.وزنشم الان ۶

تولدسه ونیم

نی نی شمام ماشاالله تپله بدو تولد چقدر بود نی نی من دو ماه و نیمش بود ۶ و دویست بود بدو تولدم سه و هشتاد،نه گرسنه نیست عزیزم عادت کرده به خوردن

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇

اگر وزنش از نظر نمودار و دکتر خوبه که مشکلی نیست ولی اگر دکتر میگه زیاده سعی کن بیشتر ندی چون بعد پایین آوردنش هم مشکل میشه هم به شکم و دل و روده هاش فشار میاره، ولی بیدار شدنش طبیعیه نوزاده و هر دو ساعت احتیاج به غذا داره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر وزنش از نظر نمودار و دکتر خوبه که مشکلی نیست ولی اگر دکتر میگه زیاده سعی کن بیشتر ندی چون بعد پا ...

دکترش گف وزنش نسبت ب قدش اوکیه بیشتر قد داره تا لپ و این چیزا😁

دکترش گف وزنش نسبت ب قدش اوکیه بیشتر قد داره تا لپ و این چیزا😁

خوب پس خداروشکر مشکلی نیست، نگران بلند شدنش نباش، هم دکترا هم بهداشت میگن بچه باید هر دوساعت بلند شه اگر نشد خودتون بلندشون کنید وگرنه قند بچه میفته خطرناکه

دکترش گف وزنش نسبت ب قدش اوکیه بیشتر قد داره تا لپ و این چیزا😁

مهربان قد نی نیتون میشه بگین چنده؟منم فک میکنم وزنش به قدشم مربوط میشه نی نیم

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇
چهل روزگیش پنجاه و هشت سانت بود 😊

من اونموقع یادم نیست ولی ۶۰ روزگی ۶۰ بود،واکسنشو بردم بزنم گفتن ۶۰ شده

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز