2777
2789
عنوان

لکه جوش

62 بازدید | 10 پست

سلام دوستان من به دستور دکتر لایه بردار زدم ثورتم و جوشام رفته ولی جاش و لکش مونده جوش سریاه بود الان نمیدونم چجوری لکه اش رو ببرم 

کرمی میشناسید که ببره؟

کرم نه من آبلیمو زدم جاش رفت☹️

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ کرمی زدی رفته جوشات

چون جوشام سر سیاه بود ب تشخیص دکتر ژل موضعی آداپالن رو بهم داد ی لایه بردار هست زدم میتونم بگم۸۰درصد برد ولی یکم از زیر پوستیا مونده و لکه هاش مونده 

واقعااا؟میخوام لکه هاش بره نمیدونم چی بزنم میخام تضمینی باشه و ب پوستم آسیبی نرسونه

 سه هفته هر روز ۲ بار فقط اون قسمتایی ک لکه داشت زدم  جاش کامل رفت ب من ک اسیبی نرسوند🦥

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز