2777
2789

خوبه

من ۳۱ هفته رفته بودم ۱و۹۰۰ بود

۳۶ هفته رفتم ۲و۸۰۰ فک کنم

۳۸ هفته ک دتیا اومد ۳و۱۰۰ بود

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه .احتمالا با وزن ۳۲۰۰ یا ۳۳۰۰ بدنیا میاد انشالله

یا امام رضا  💔       من کارم گره خورده اقاجان،* حال و احوالم خوب نیست .    من ب همه گفتم من ارباب دارم .من امام رضا رو دارم .خرابم نکن اقاجان💔💔

۳۸هفته زود نیس واسه دنیا آمدنش یعنی من تا ۲هفته دیگه زایمان دارم 

چون من. سزارین بودم


براطبیعی شایدتا۴۰ هفته هم بری

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
۳۸هفته زود نیس واسه دنیا آمدنش یعنی من تا ۲هفته دیگه زایمان دارم 

منم ۳۸ هفته ۳ روز زایمان کردم

یا امام رضا  💔       من کارم گره خورده اقاجان،* حال و احوالم خوب نیست .    من ب همه گفتم من ارباب دارم .من امام رضا رو دارم .خرابم نکن اقاجان💔💔

۳۸هفته زود نیس واسه دنیا آمدنش یعنی من تا ۲هفته دیگه زایمان دارم 

نه زود نیس،اخر۳۷ هفته جنین کاملا تکامل یافته ست دیگه

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792