سلام:)
من ی دخترعمو دارم ک خیلییییییی دوسش دارم ، من ی شهر دیگه دانشجوام
ماه پیش زنگ زد بهم دلش گرفته بود و پشت کنکوره منم یکم خوردنی گرفتم فرستادم دم درشون:) الان یک ماهه ک زنعمو اینام فکر میکنن اونارو پسر خریده و فرستاده و هرچقدر من قسم خوردم زنعموم باور نکرده:) ب دخترعموم گفته هردوتومونم مث همین ، باور ندارم حرفاتونو:)
الان دخترعموم زنگ زده بود و گریش گرفته بود
میگف هنوز هنوزه میگن ک اونارو پسر براش خریده و کار من نیس
ی بارم ک خونشون بودم ی لحظه شنیدم ک زنعموم ب نوه هاش گف از اون خوراکیا نخورین پولش حرومه واقعا قلبم شکست از ی طرفیم نمیدونم درست شنیدم یا ن
زنعمومم خیلیییییی دوس دارم:)
میشه راهنماییم کنین ک چیکار کنم تا زنعموم حرفمونو باور کنه و بدونه پسری درکار نبوده....