2777
2789
عنوان

می ارزه برم؟

61 بازدید | 7 پست

کار تو دفتر پیشخوان با حقوق دوتومن از 8 تا 1 (هزینه رفت امد ندارم چون نزدیکه) فقط، یک سال برم؟ ک دستم تو جیبم باشه

دانشگام این ترم تموم شد و تو خونه همش فکر خیال میکنم 

منتظر ازمون استخدامی ام میخونم واسش ولی دوس دارم از ی طرف سرکارم برم تا وقتی رسمی شم معلمی 

چون اعتماد ب نفس و ارتباط، گیریی اجتمایم پایینه خواستم ی جایی باشه ک با ادما برخورد زیاد داشته باشم 

میصرفه؟؟ بهتر از بیکاریه 

بله حتمااگه شرایط براتون جوره برید،ولی اگه جایی زندگی میکنیدکه مردم حواسشون خیلی به کسی هست و دخالت میکنندنریدکه بعداحرف دربیارندبرای تحقیقات واستخدامی مشکل پیش بیاد،درهرصورت داخل خونه موندن خیلی بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موندم اصن

من خیلی دوست داشتم شغلی که بارشتم هماهنگ بودبرم مثلا مهدکودک یاغیرانتفاعی ،الان شرایط جورنیست برام چون غیرانتفاعی مدرک لیسانس ندارم مهدکودک هم هنوزدوره اش راشرکت نکردم ،اگه میتونستیدشغلی بارششتون ارتباط داشت پیدامیکردیدخوب بود.

ولی الان هم یکم فکرکردیدببینیدشخصیتتون را بهترمیکنه یابدتر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز