اینجا چکار میکنم من🔫🐴تاپیکها و پستها رو با دقت نمیخونم ببخشید🔫🐴 به نی نی یار میگم چرا ترکوندینم میگه واسه گذاشتن ایموجی خنده (ر.ک به تنها تاپیکم صفحه ۳ ) شما تو تاپیکای انفجاری صدام کنید من قول میدم با گریه بیام پیتیکوووححححههههه😍😍😍🐎🐎🐎
سه تا سایت بود کلاه .بردار بودن پولا را خوردن وسایت را تعطیل کردن
خودم کردم که لعنت بر خودم باد خداجونم قبول دارم تقصیر خودم هست و خودم خودمو بدبخت کردم اما خدایا اگه اندازه ذرات معلق تو هوا که قابل دیدن نیستن قبول داری اون هم در حقم بدی کرد ازش نگذر من حلالش نمیکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم ساده بودم ی ماه سه تا سایت را تبلیغات دیدم فقط یکیشون پنجاه تومن بهم داد اون دو تا هیچی ندادن فقط اونا که سهام خریده بودن بدبخت شدن
خودم کردم که لعنت بر خودم باد خداجونم قبول دارم تقصیر خودم هست و خودم خودمو بدبخت کردم اما خدایا اگه اندازه ذرات معلق تو هوا که قابل دیدن نیستن قبول داری اون هم در حقم بدی کرد ازش نگذر من حلالش نمیکنم
اره همشون کلاه بردارن کار اینترنتی هم نمیشه انجام بدیم
ن نمیشه انجام داد مثه تایپ کردن و اینا که واریزی میخاد بعد بلاکت میکنن
خودم کردم که لعنت بر خودم باد خداجونم قبول دارم تقصیر خودم هست و خودم خودمو بدبخت کردم اما خدایا اگه اندازه ذرات معلق تو هوا که قابل دیدن نیستن قبول داری اون هم در حقم بدی کرد ازش نگذر من حلالش نمیکنم
خوشبحال اونا که پیج زدن ودارن پول جمع میکنن فقط پول تو بلاگری وایناس
خودم کردم که لعنت بر خودم باد خداجونم قبول دارم تقصیر خودم هست و خودم خودمو بدبخت کردم اما خدایا اگه اندازه ذرات معلق تو هوا که قابل دیدن نیستن قبول داری اون هم در حقم بدی کرد ازش نگذر من حلالش نمیکنم
سلام آبجیاتو برنامه داریک با کد دعوت من میشه ثبت نام کنی و احراز هویت کاملا معتبرع واسه خرید فروش طلایه با دعوت هرکی ۱۰ سوت طلا میده اینم کد دعوت من833269
سلام آبجی تو برنامه داریک با کد دعوت من میشه ثبت نام کنی و احراز هویت کاملا معتبرع واسه خرید فروش طلایه با دعوت هرکی ۱۰ سوت طلا میده اینم کد دعوت من 833269