2777
2789
عنوان

لیزر

101 بازدید | 10 پست

میشه لطفا بگین وقتی لیزر میرین موهایی که رشد میکنه رو با چی شیو میکنین به من گفتن کرم یا پودر موبر ولی اینا موهارو کامل نمیبره مجبور میشم با ژیلت میزنم میترسم جواب نده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا من پودر میزنم ولی کامل شیو نمیکنه مجبورم دوباره یه جاهایی رو ژیلت بکشم

اره منم چون دیدم فایده نداره از ته نمیبره فقط ژیلت میزنم بعد میرم لیزر ،الان دیگه بیکینیمو خیلی دیر ب دیر ژیلت میکشم خیلی وقته میرم لیزر

اره منم چون دیدم فایده نداره از ته نمیبره فقط ژیلت میزنم بعد میرم لیزر ،الان دیگه بیکینیمو خیلی دیر ...

لیزر میری سفید تر هم میکنه یا نه 

بعد لیزر دیگه اصلن در نمیاد عزیزم 

لیزر میری سفید تر هم میکنه یا نه  بعد لیزر دیگه اصلن در نمیاد عزیزم

نه هیچ ربطی ب سفیدی نداره ،اون پوست خود طرفه ،ممکنه فقط نرم کنه چون ریشه ی مو داره نازکتر درمیاد،چرا قسمت بیکنی باز درمیاد جاهای دیگه ۹۰ درصد میره

نه هیچ ربطی ب سفیدی نداره ،اون پوست خود طرفه ،ممکنه فقط نرم کنه چون ریشه ی مو داره نازکتر درمیاد،چرا ...

وا خوب در بیاد که نمیشه خانومی 

من میخوام برم که اصلن در نیاد دیگه 

فقط شیو بیکینی بیشتر سختمه تا جاهای دیگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز