2777
2789

من شقاق داشتم چند سال.  انتی فیشر مصرف کردم مقعدم تحریک شد و ورم کرد خیلی. رفتم دکتر گفت حتما باید عمل کنی.  راه دیگه ای نداره.  خودم اومدم خونه هرروز با بتادین شستم و روزی دوبار توی لگن آب گرم نشستم.  پماد تتراسایکلین. بتامتازون. ویتامین آ د. اکسید دو زنگ. ان ان جی. هیدروکورتیزون از هرکدوم یه نخود میزدم رو انگشتم و انگشتم تا چهار سانت داخل مقعدم میکردم چند دقیقه نگه میداشتم. بعد یک ماه کاملا خوب شدم.  راستی قرص ویتامین ای هم میترکوندم میریختم رو همه اینا. هرگز عمل نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام منم دو ماهه درگیرشم یک هفته پیش خوب شدم ولی متاسفانه بخاطر تنبلی روده هام دوباره دچار یبوست و شقاق شدم ولی من از پماد اکتیول یا همون پماد سیاه دانه که تو داروخونه هست استفاده کرد که دفعه قبل خوب شدم به مدت دو هفته قیمتش 4300تومن هستش حالا اگه دوس داشتین امتحان کنید ولی بدن ادما با هم متفاوته امیدوارم اثر کنه

دکتر با دستگاه خاصی معاینه میکنه؟؟؟

بله اما معتقدم شیاف آنتی همورویید مارک داروسازی ابوریحان . و پماد هیدرو کورتیزون هرشب اول شیاف ده دقیقه بعد پماد هیدروکورتیزون ‌رو بزن بمدت دوهفته احتمال ۹۰ درصد خوب میشی


حال من خیییلی بد بدجوری که دکتر دستور عمل فوری داده بود ولی به شدت از عمل  میترسیدم  همسایمون یه عطاری تو همدان رو بهم معرفی کرد گفت داروهای معجزه میکنه خییلی اصرار کرد گفت برات سفارش میدم منم به اصرارش قبول کردم داروها دستم رسید مصرف که کردم انگار اب روی آتش بود ۸ جور دارو گیاهی و پماد دارده بود من یه عمر دعاشون میکنم 


شما هم جتما مشاوره بگیر باتوجه به مشاوره دکتر  برات دارو تجویز میکنه ۰۹۰۲۶۷۴۴۶۳۲ 

انشا الله به حق پنج تن مشکلتون برطرف شد منم دعا کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز