2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم از 2 ساله گی این و گرفتم همیشه تحمل میکردم تا امسال که گرفتم مردم الان 34 سالمه
حیلت رها کن عاشقــا دیوانه شو دیوانه شو و انـدر دل آتش درآ پــــروانـه شــو پروانــــــه شو هــم خــویش را بیگـــانه کن هم خانه را ویرانه کن و آنگه بیا با عاشقان هم خانـه شـو هم خانه شــو رو سینــه را چـون سینه ها هفت آب شو از کینه ها و آنگـــه شراب عشــق را پیمانـــه شــــو پیمانــه شـو باید کـــه جملــه جــان شــوی تا لایق جانان شوی گـــر ســوی مستــان میــروی مستانه شـــو مستانه شو... مولوی
نه تا ببینه خیلی سریع از بیرون میفهمه چون می داند درد داره دست نمیزنه
حیلت رها کن عاشقــا دیوانه شو دیوانه شو و انـدر دل آتش درآ پــــروانـه شــو پروانــــــه شو هــم خــویش را بیگـــانه کن هم خانه را ویرانه کن و آنگه بیا با عاشقان هم خانـه شـو هم خانه شــو رو سینــه را چـون سینه ها هفت آب شو از کینه ها و آنگـــه شراب عشــق را پیمانـــه شــــو پیمانــه شـو باید کـــه جملــه جــان شــوی تا لایق جانان شوی گـــر ســوی مستــان میــروی مستانه شـــو مستانه شو... مولوی
نع طنین فقط باید حالت سجده بگیری ولی بتادینو سرخود برابچه استفاده نکنه من شنیدم برابچه ها خوب نیست بهترین کاراینه ببرش متخصص جراح عمومی معاینش کنه
خدایا جزتوکسی روندارم خودت کمکم کن

هر جوری درمان میکنید جراحی نکنید روزی هزاربار خودتون لعنت میکنید نصف افراد داخل تایپیک یا خود جراح یا منشی به هیچ وجه توی یک هفته بهبود نداره . الان بعد ۴۰ روز از جراحی دارم از دارد فرش میجوم خواهرانه نصیحت کردم !!!!

سلام 

از ۱ هفته قبل که یبوست شدم و رفتم دستشویی برگشتم اونقدر درد داشتم که فقط گریه کردن از اون موقه در ناحیه مقعد ۲ تا زاعده گوشتی دارم که ۲۴ ساعته درد دارمم دیگه خسته شدم از درد کشیدننن دارم میمیرم :))

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز