2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

43 بازدید | 7 پست

سلام. بچه ها من چند سال با یکی دوست بودم. یعنی تو محل کار دوست شدیم. با هم بیرون می رفتیم و اینا. حالا دو هفتست که از اونجا رفته. چند روز پیش دو بار بهش زنگ زدم جواب نداد. پیام دادم از اینجا رفتی دیگه تحویل نمی گیری جواب نداد. دوباره پیام دادم فک نمی کردم انقد بی معرفت باشی جواب نداد. واقعا یعنی چی؟ به نظرتون دوباره پیام بدم. چرا جواب نمی ده. 

وای خدا اگه ولش کن وقتی زنگ نزد بهت یعنی دیگه نمیخواد باتو بگرده چرا خودتو کوچیک کردی ولش کن مگه شخص ...

نه خب. چرا. آدم مگه بدون توضیح با کسی اینطوری رفتار می کنه. ما دوست بودیم. نباید بدونم چرا؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه خب. چرا. آدم مگه بدون توضیح با کسی اینطوری رفتار می کنه. ما دوست بودیم. نباید بدونم چرا؟ 

اره من دوستی داشتم که ۴ سال باهاس بودم یهویی فاز برداشت قطع ارتباط کرد منم پیگیر نشدم

نه من عادت ندارم دنبال کسی که رفته برم 

نه خب منم دوست ندارم. ولی آدم لجش می گیره. این همه با یکی دوست باشی. باهاش وقت بگذرونی و... بعد یه دفعه جوابتو حتی نده. حتی پیام نده. یعنی چی واقعا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز