2777
2789
عنوان

تتو زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 922 بازدید | 50 پست

اسی الان رفتی بزنی ؟

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

دیگه تتوعه کسی هم خبر نداره آدم شناسایی نمیشه خب همون اول بذار

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو زدی ؟

نه قبلا تتوکارمیکردم

❌مرداسایت نیایدتوتاپیکم ریپ هم نزن ❌درخواست دوستی هم نده باتچکر🤗هیچ وقت کسی را بخاطر نژاد،چهره،پدرومادرش زادگاهش مسخره نکنید؛ چون انسان هیچ حق انتخابی درمورد انها ندارد♥️
اسی الان رفتی بزنی ؟

شاید 😂

❌مرداسایت نیایدتوتاپیکم ریپ هم نزن ❌درخواست دوستی هم نده باتچکر🤗هیچ وقت کسی را بخاطر نژاد،چهره،پدرومادرش زادگاهش مسخره نکنید؛ چون انسان هیچ حق انتخابی درمورد انها ندارد♥️

اسی اصلا رفت اف شد 

دردسترس نیست دیگ

❌مرداسایت نیایدتوتاپیکم ریپ هم نزن ❌درخواست دوستی هم نده باتچکر🤗هیچ وقت کسی را بخاطر نژاد،چهره،پدرومادرش زادگاهش مسخره نکنید؛ چون انسان هیچ حق انتخابی درمورد انها ندارد♥️
برو تاپیک قبلش هست عکس تتو

خداخیرت بده 

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

😂😂😂😅والا به خداتاپیکای عکس دیگه منتظر نظرماهستن

قدرمون نمیدونن دیگ 😂

❌مرداسایت نیایدتوتاپیکم ریپ هم نزن ❌درخواست دوستی هم نده باتچکر🤗هیچ وقت کسی را بخاطر نژاد،چهره،پدرومادرش زادگاهش مسخره نکنید؛ چون انسان هیچ حق انتخابی درمورد انها ندارد♥️
چرا ادامه ندادی خیلی خوبه🥲

بخاطردرسم


❌مرداسایت نیایدتوتاپیکم ریپ هم نزن ❌درخواست دوستی هم نده باتچکر🤗هیچ وقت کسی را بخاطر نژاد،چهره،پدرومادرش زادگاهش مسخره نکنید؛ چون انسان هیچ حق انتخابی درمورد انها ندارد♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز