2789

قبلی کامپودرما

الان نیتروژنا واوردینری

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علاوه‌ بر برند میشه بگی کدوم محصولاتشو استفاده میکنی؟

اوردینری،سرم های نیاسینامید اسید و آ اچ آ رو

نیتروژناهم میسلار وژل وتونر وآبرسانشو

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
عزیزم تونر نوتروژینا باعث جوش نشده براتون ؟راضی هستی؟

نه عزیزم،،من زردچوبشو خریدم،، ضدجوش هم دارن من دیگه اون یکیشو خریدم. چون پوستم مستعدجوش نیس

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
خوب صورت رو پاک میکنه؟

بله

من اول. با میسلار تمیز میکنم،،بعد با ژل میشوزم. دیگه واقعا چیزی نمیمونه رو پوست😂این تونرم اسپری هس،،اسپری میکنم روصورتم

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
لطفا اگه میتونید یه راهنمایی بکنید، ممنون میشم

سلان عزیزم .اول باید جنس پوستتون تشخیص داده بشه ‌.روتین شامل شوینده تونر آبرسان دورچشم و ضدافتاب.به پیج farmasi.shayli پیام بده گلم.اینیستاگرام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز