2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخ اخ پایممممم...کاش میشد تا روزی که نشه از پشت تلفن این ور اونور سفر کرد تکنولوژی دوهزار نمیارزه!😂

حق بمولاا 

عجیب دلم نون و پنیر با چای کشیده😂

نارنگی‌پوست‌کندن‌آسونه ؛ یکیوپیداکنین‌براتون‌اناردون‌کنه .   سالیوان‌هستم(ورژن‌کوچولوش)'                                         عاشق‌شعر،کتاب،فیلم‌و‌رمان .                                             یه‌صلوات‌مهمونم‌می‌کنی؟💜 
حق بمولاا  عجیب دلم نون و پنیر با چای کشیده😂

من دلم میخواد یه چیزی بخورم...فرق نداره چی باشه...و دلمم میخواد با یکی بخورم...تنهایی به دلم نمیچسبه الان....حاضر بودی اینجا پیشم بودی خودم همه کارا رو میکردم باهم بخوریم😂🥲

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
من دلم میخواد یه چیزی بخورم...فرق نداره چی باشه...و دلمم میخواد با یکی بخورم...تنهایی به دلم نمیچسبه ...

کاش میشد پرواز کنم،بدجور دارم ضعف میکنم دختر😂😂

نارنگی‌پوست‌کندن‌آسونه ؛ یکیوپیداکنین‌براتون‌اناردون‌کنه .   سالیوان‌هستم(ورژن‌کوچولوش)'                                         عاشق‌شعر،کتاب،فیلم‌و‌رمان .                                             یه‌صلوات‌مهمونم‌می‌کنی؟💜 
منم الان سحری خوردم روزه بگیرم 

قبول باشههه
اذان صبح ساعت 5.5 ایناست ...نه؟
استرس نمیگیری انقدر زود تر از اذان سحری میخوری؟🥲
من اگه تا لحظه اخر نخورم همش استرس دارم حس میکنم گشنه تشنه میشم

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
قبول باشههه اذان صبح ساعت 5.5 ایناست ...نه؟ استرس نمیگیری انقدر زود تر از اذان سحری میخوری؟🥲 من اگ ...

قبول حق ممنونم 

اخه خوابم نمیبرد تخم مرغ ابپز کرده بودم جاتون خالی 

گفتم بخورم بعد بخوابم چون سرکارم میرم ترسیدم نتونم بیدار بشم خیلی تفاوت نمیکنه  

قبول حق ممنونم  اخه خوابم نمیبرد تخم مرغ ابپز کرده بودم جاتون خالی  گفتم بخورم بعد بخواب ...

نوووش جونتون بانو🩷🩷
برای ماهم موقع افطار دعا کنین:))
شبتون بی دلواپسی

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز