بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من اگه شیاف نزارم باید برم بیمارستان اینقد شدید میشه
الان ک باردارم نمیتونم برام ممنوعه ولی شیاف دیکلوفناک و ایبوبروفن ارومترم میکرد
مامان پسر کوچولو❤️بعد شش سال نازایی و کلی درمان خدا این هدیه زیبا رو بهم داد👼🏼تجربه چهار بار ای یو ای و یک دفعه ای وی اف ناموفق در راه درمان نازایی ناامید نشین و با توکل بر خدا جلو برید🙏🏻تیکر بارداری نیست
من دارم مامانم و شوهرم هرچی راه سنتی و صنعتی و شیمیایی رو روم امتحان کردن جواب نداد 🙂🙂
منم حیلی دکتر رفتم اصلا خوب نشدم هیچ داروهای شیمیایی کبدم رو التهاب اورده. فقط باید مراعات کرد مثلا اتاق خوابت کاملا تاریک باشه گرسنه نمونی و وقتی سردرد بگیرم بادکش میندازم خوب میشم انی