2777
2789
عنوان

خاستگاری

64 بازدید | 3 پست

دو ماه بود با یه پسری اشنا شده بودم، اومد خاستگاریم، بعد بابام منو نداد بهش، من ولی دوستش داشتم چند هفته بعد خاستگاری یه بحث و راه انداخت که من روش خیلی حساسم، برای چندمین بار، من داشتم ناز میکردم بهش گفتم که من دیگه باهات نمیمونم، بهت گفته بودم این حرفارو تکرار کنی نمیمونم، باهام خدافظی کرد و رفت، شمارمم گذاشت تو بلک لیست🥲، اگه دوستم نداشت چرا اومد خاستگاری، اگه دوستم داشت چرا رفت؟ خیلی گیج شدم واقعا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هرچی بود تموم شده دیگ، ارزش فکر کردنم نداره

گل پاسخ داد: «اَبله! گمان می‌کنی شکوفا شدن من، برای دیده شدن است؟! من برای خود می‌شکفم و نه برای سایر افراد. شکوفایی، مرا خوشحال می‌کند. منشا شادیِ من، در وجود و شکوفاییِ خودم است.»
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کمک

tanksgod | -7 ثانیه پیش

کتک زدن همسر

nili34 | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792