دنیا پر از احمقاییه که ادعا فهیم بودن دارن... با کمال احترام برای کسی که توهین کنه هیچ احترامی قائل نیستم... اگر با نظرم مخالفی نه منو ناراحت کن نه خودتو...🕸️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
«لَا تَخَفْ وَلَا تَحْزَنْ ۖ إِنَّا مُنَجُّوكَ» نترس و غمگین نباش، ما تورا نجات می دهیم!🌱(۱۴٠۳/۲/۳) خدایا من با تک تک سلول هام بهت توکل کردم و امید دارم ب درست شدن اوضام...🥺 / +پس زخم هایمان چه؟؟ _نور از محل آن ها وارد می شود...🌱 / در حال درمان افسردگی...❤️🩹
دنیا پر از احمقاییه که ادعا فهیم بودن دارن... با کمال احترام برای کسی که توهین کنه هیچ احترامی قائل نیستم... اگر با نظرم مخالفی نه منو ناراحت کن نه خودتو...🕸️
دنیا پر از احمقاییه که ادعا فهیم بودن دارن... با کمال احترام برای کسی که توهین کنه هیچ احترامی قائل نیستم... اگر با نظرم مخالفی نه منو ناراحت کن نه خودتو...🕸️