نمی گم کار زنداییت خوب بوده، کارش بد بوده. ولی کار شما هم این دوره زمونه کسی انجام نمی ده. من بودم احترام میذاشتم بهت ولی به شوهرم می گفتم دفعه بعد بپیچون
اونجا که گفتی متوجه نشدم منظورم این بود خب از زمانی که شما زنگ زدی تا زمانی که رسیدی خونه داییت لابد زندایی مجبور شده تند تند خونه رو مرتب کنه که شما می خوای بری زشت نباشه به جای اینکه به خودش برسه.