2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

56 بازدید | 9 پست

سلام. بچه ها هفت ساله  جایی کار می کنم نه حقوق درست می ده نه بیمه داره. همش تیکه تیکه پول می ده. همش باید بهش بگیم. هی میگع ندارم. واقعا اعصاب و روان آدمو به هم می ریزه با این پول دادنش. انگار داری گدایی می کنی. دلم می خواد بیام بیرون ازونجا. ولی نمی دونم چجوری بگم. چون الان کمبود نیرو داره. و توی اون دفترش فقط منم. چی کار کنم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای آخرین بار برو و بگو آقای فلانی من دیگ نمیام اگ پرسید چرا بگو چون درست حسابی پول نمیدی

چند روز پیش گفتم نمیام. گفت میخواین دهن منو سرویس کنین؟ ( چون خیلیا از اونجا رفتن) . و گفت کسی نیست. فردا بیا و اینا. منم دوباره رفتم. با اینکه میخواستم نرم واقعا 

بالاخره هر جور درمیای دلیل درومدنت هم بگو

الان هنوز حقوق آذرمو نداده. امشب یه تومنشو داد. می گم بقیش؟ می گه بعد می دم. شنبه یکشنبه می دم. ولی اون موقع هم نمی ده. اگرم بده دوباره یه تومن می زنه. نمی. دونم چی کار کنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز