بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.
دل ک فارسیه،آنا هم ترکی به معنی مادر ،معنی ترکیبی و من درآوردی میشه دلدیت قلب مادر
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.
همین الان تصمیم گرفتم اگر ی دختر دیگه روزی آوردم بذارم دلانا
اندکی از زندگي من::بعد از ۶ سال زندگی مشترک شوهرمو از دست دادم با یه دختر ۶ ماهه،،،با برادرشوهرم ازدواج مجدد کردم بدون اجبار و با علاقه ی خودمون و دوباره مادرررر شدم،،،،،غیرممکن یعنی منو تو ،تو ساحل ،،،عاشق هم بودن زیر ماه کامل،،،غیر ممکن یعنی تو واسم دلتنگی ،،،،یعنی میفهمی ک تو همین آهنگی،،،،،،،،،با افتخار آبانی ام،،، ،،مامان دو تا فسقل👫که متخصص خرابکاری و ریخ و پاشن ..از سال ۹۷هستم ولی بارها تعلیق شدم و مدتی تا خط جدید پیدا کنم خواننده خاموش بودم😶😶😶تاریخ ۲۶ /۱۲ /۴۰۲ یهو فهمیدم یه مهمون ناخوانده تو راهه و میخوام بشم مامی۳تایی😶😶😶😶
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.
دختر من دلسا همین الان تصمیم گرفتم اگر ی دختر دیگه روزی آوردم بذارم دلانا
شنیدمهم اینجا هم بیرون سایت مسخره میکننو میگن مولانا
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.
شنیدمهم اینجا هم بیرون سایت مسخره میکننو میگن مولانا
ی عده کلا بی فرهنگن
هر چی بذاری مسخره میکنن
من میخواستم بذارم دلوین
دختر خواهرشوهرم گفت زندایی همه دلفین صداش میکنن
منم گفتم اون بسته ب شعور خودشونه،،
ک آخرم قسمت نشد
گذاشتیم دلسا
اندکی از زندگي من::بعد از ۶ سال زندگی مشترک شوهرمو از دست دادم با یه دختر ۶ ماهه،،،با برادرشوهرم ازدواج مجدد کردم بدون اجبار و با علاقه ی خودمون و دوباره مادرررر شدم،،،،،غیرممکن یعنی منو تو ،تو ساحل ،،،عاشق هم بودن زیر ماه کامل،،،غیر ممکن یعنی تو واسم دلتنگی ،،،،یعنی میفهمی ک تو همین آهنگی،،،،،،،،،با افتخار آبانی ام،،، ،،مامان دو تا فسقل👫که متخصص خرابکاری و ریخ و پاشن ..از سال ۹۷هستم ولی بارها تعلیق شدم و مدتی تا خط جدید پیدا کنم خواننده خاموش بودم😶😶😶تاریخ ۲۶ /۱۲ /۴۰۲ یهو فهمیدم یه مهمون ناخوانده تو راهه و میخوام بشم مامی۳تایی😶😶😶😶
ی عده کلا بی فرهنگن هر چی بذاری مسخره میکنن من میخواستم بذارم دلوین دختر خواهرش ...
میدونم منم باهات موافقم ولی بچه با این اسم سرکار داره و اون قدر قوی نیستند تا توجه نکنن
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.
ی عده کلا بی فرهنگن هر چی بذاری مسخره میکنن من میخواستم بذارم دلوین دختر خواهرش ...
گلسا هم قشنگه
خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزهگان»شادمان شوند. وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان! من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم 💔همین قدر تلخ💔.